Garanţie după întreţinere Mercedes-Benz până la 200.000 km.
Condiţii pentru încheierea contractului
Garanţia după întreţinere, poate fi acordată numai in urma unei întrețineri efectuate în conformitate cu instrucţiunile producătorului de un dealer autorizat de Mercedes-Benz. Suplimentar faţă de aceasta, garanţia poate fi încheiată şi dacă se îndeplinesc condiţiile menţionate în continuare:
• La momentul acordării garanţiei nu au trecut mai mult de 4 săptămâni la la data efectuării lucrărilor de întreţinere în conformitate cu prescripţiile producătorului.
• De la momentul efectuării lucrărilor de întreţinere s-au parcurs maximum 2.500 km.
Durata garanţiei
Garanţia poate fi acordată cu următorul termen: 12 luni, până la 200.000 km parcurși de la prima înmatriculare.
Valabilitatea garanţiei
Garanţia este valabilă în interiorul ţării, iar în cazul călătoriilor de concediu şi de afaceri şi pe întreg teritoriul Europei.
Transmisibilitate
Garanţia este legată de vehicul şi se va transmite noului posesor în cazul revânzării.
Acoperirea oferită de garanţie
Garanţia include toate componentele autovehiculului descris în contractul de garanţie, cu excepţia:
• dotărilor suplimentare care nu sunt livrate din fabrică, completarii sau adăugarii fluidelor din instalația de climatizare cât și modificări/îmbunatațiri ale acesteia, daunelor produse de impurități în instalația de alimentare cu carburant, remedierii zgomotelor produse de vânt, scârțâituri și trepidații, reglajelor componentelor caroseriei şi barelor de protecţie, infiltrațiilor de apă respectiv a neetanşeităţilor la caroserie ca de exemplu uşi neetanșe, acoperişuri glisante, garniturile geamurilor sau acoperișului decapotabil, deteriorărilor produse de rugină sau ale vopselei, precum şi a pieselor care sunt supuse unei uzuri ridicate naturale cum ar fi instalaţia de eşapament (exceptând sonda Lambda şi catalizatorul), discului de ambreiaj si plăcuţelor de frână, discurilor de frână, tamburelor de frână, pneurilor, jantelor, amortizoarelor, surselor de lumină, bujiilor, bateriilor, bateriilor hibride, bateriilor pentru antrenarea electrică, furtunurilor, ştergătoarelor, pernelor și tapiţeriilor interioare şi tuturor curelelor de antrenare (exceptând cureaua dinţată a sistemului de distributie al motorului);
• furtunurile, bujiile cât și materiale mici vor fi rambursate în cazul în care acestea necesita să fie înlocuite, in contextul daunelor aferente și compensate conform contractului de garanție.
Menţinerea garanției
Pentru a menține o protecție de garanție, cumpărătorul este obligat să efectueze regulat lucrările de intreținere prescrise sau recomandate de către producător la dealerul său, la un atelier autorizat al brandului condus si în conformitate cu instrucțiunile producătorului.
Derulare nebirocratică a garanţiei
În caz de daună, comerciantul vânzător sau – dacă dauna nu poate fi remediată la el, ca de exemplu în cazul daunelor produse în străinătate – clientul va informa CG cu privire la volumul daunei şi va obţine avizul pentru reparaţie, înaintea executării reparaţiei.
Alte menţiuni
În privinţa celor menţionate mai sus se aplică Condiţiile Generale de Garanţie. În principiu, CG va regulariza plata daunelor acoperite de garanţie direct cu atelierul executant, fără a-l obliga pe cumpărător să achite în avans costurile. În cazul achitării în avans a costurilor (în principal în cazul daunelor din străinătate) CG va regulariza direct către cumpărător costurile acoperite de garanţie.